DE TOP IS BEREIKT!!! - Reisverslag uit Moshi, Tanzania van Susanne Beentjes - WaarBenJij.nu DE TOP IS BEREIKT!!! - Reisverslag uit Moshi, Tanzania van Susanne Beentjes - WaarBenJij.nu

DE TOP IS BEREIKT!!!

Door: Susanne

Blijf op de hoogte en volg Susanne

21 Augustus 2009 | Tanzania, Moshi

Hoi allemaal,

we hebben de top van de kilimanjaro bereikt!!!!!

Het was een heftige tocht..bloed, zweet en tranen..maar een mooie ervaring om nooit te vergeten!

Uitgebreid verslag volgt nog.

Lieve groet,

Suus en Jan

• 20 Augustus 2009 - 14:43

Martha:

Goh, wat fantastisch, gefeliciteerd met deze overwinning!
    groeten, Martha

• 20 Augustus 2009 - 14:46

Ton Veltkamp:

Goed gedaan hoor! Speciaal voor die jongeman, chapeau! Maar ook voor jou Suus, "toppie"

gr Ton

• 20 Augustus 2009 - 16:14

Birgit:

Hi lieve Suus en Jan!
    Gefeliciteerd met jullie geweldige 'top'-prestatie!! Na het zien van een filmpje over de Kili-expiditie heb ik erg veel aan jullie gedacht deze week. Super dat jullie de top gehaald hebben!
    Ik wens jullie nog even veel succes voor de terugreis. Ben erg benieuwd naar het reisverslag en al je verhalen Suus!
    Liefs Birgit

• 20 Augustus 2009 - 17:15

Sanne:

Jeeeeetje, wat ongelovelijk STOER van jullie!!!
    Dat spreekt wel van een hele GROTE doorzettingskracht, ik ben trots op je!
    En nu maar ff die verzuurde spieren laten rusten..
    Heel veel liefs

• 20 Augustus 2009 - 17:57

Nadine:

Toppie!!! Suus en natuurlijk je vader niet te vergeten!.

kusies Nadine

• 20 Augustus 2009 - 20:30

Paulien Adriana:

Wat een prestatie!!
    Een gelukzalig gevoel moet dat zijn.

Liefs,
    Paulien

• 21 Augustus 2009 - 05:58

Ria De Groot:

SUPER ......WAT EEN PRESTATIE,GEWELDIG...

• 22 Augustus 2009 - 16:01

Claudia:

Wat geweldig dat jullie deze mijlpaal samen hebben beleefd. Ik heb echt grote bewondering voor jullie beiden. Ben benieuwd naar het verslag en meer foto's.

Groetjes Claudia

• 22 Augustus 2009 - 18:39

Evelien:

gefeliciteerd!!! :D:D
    wooow, echt super cool! ben heel benieuwd naar het uitgebreide verslag!
    liefs evelien

• 24 Augustus 2009 - 09:50

Peter En Annie:

GEWELDIG!!!Om TROTS op te zijn!!! En dat zijn we hoor Susanne en Jan!!!! GEFELICITEERD

• 24 Augustus 2009 - 10:28

Stiena En Henk:

Prachtig, een prestatie om nooit te vergeten. Het voelt alsof je letterlijk en figuurlijk in de zevende hemel bent aangeland.
    Van harte gefeliciteerd,
    en de ontberingen zijn na zo'n prestatie snel vergeten.

• 26 Augustus 2009 - 20:33

Laura:

Hej Suus!!WOW jullie hebben het gehaald! Suoer zeg :D daar kunnen jullie trots op zijn. Ik had vanmiddag ook een berichtje gestuurd maar die is nu opeens weg, dus nog maar eentje :)
    Nou meid nu rustig aan doen he en we zien je over 2 dagen (of iets later als je geacclimatiseerd bent)

Liefs

Verslag uit: Tanzania, Moshi

Tanzania!!

01 September 2009

Verslag van de Kili en safari

21 Augustus 2009

DE TOP IS BEREIKT!!!

04 Augustus 2009

Karibu Kilimanjaro!

16 Juli 2009

Er is een tijd van komen en gaan...

23 Juni 2009

Lindi Town: jua, ufukwe, bahari!
Susanne

Hoi allemaal! Zoals jullie weten ga ik voor twee maanden vrijwilligerswerk doen in Ghana! Ik woon eerst voor 5 weken bij een modern ghanees gastgezin en daarna voor 3 weken bij een gezin in een traditioneel dorpje. Ik ga lichamelijk gehandicapten vrouwen engelse les geven. smiddags geef ik hun oudere kinderen les en doe ik spelletjes met de jongsten.