Karibuni Tanzania! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Susanne Beentjes - WaarBenJij.nu Karibuni Tanzania! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Susanne Beentjes - WaarBenJij.nu

Karibuni Tanzania!

Door: Susanne

Blijf op de hoogte en volg Susanne

24 Maart 2009 | Nederland, Amsterdam


Lieve allemaal,

cliche maar waar; wat gaat de tijd snel... net een korte blik geworpen op mijn verhalen uit Ghana, de eerste ervaringen met Afrika, zomer 2007. Het voelt nog als de dag van gister.lk draag nog elke dag een stukje gevoel uit die ervaringen mee en besef steeds vaker wat het met mij gedaan heeft. Het doet mij weer terug verlangen naar Afrika..!

27 maart om 7uur vlieg ik naar Tanzania! Met alle goede moed,geluk, en dierbare hulp van velen heb ik mijn 'droom-stage' gevonden! Houd de postbode in de gaten, want jullie ontvangen binnenkort meer info over mijn plannen in Tanzania....(binnen enkele dagen geen post ontvangen? don't worry, ik zet het ook nog op deze site)

Dus voor nu laat ik het even hierbij ;)

Lieve groet, Suus.

  • 24 Maart 2009 - 07:03

    Laura:

    Hej Suus, volgens mij ben je goed voorbereid :) en dat shirt met Job, echt heel erg leuk, nu komt het zeker helemaal goed daar!
    Heel veel succes, en ik hou mn brievenbus in de gaten ;)
    xxLaura

  • 24 Maart 2009 - 07:56

    Claudia:

    Goh, wat leuk Suus dat je je droom-stage waar kunt maken. We wensen je veel succes en hopen snel wat van je te horen.
    Groetjes,
    Claudia

  • 24 Maart 2009 - 08:39

    Kristel:

    Wat super cool en fijn voor je Suzanne, heel veel geluk, plezier en succes daar de komende maanden! En top dat je mij ook deelgenoot maakt van je ervaringen.
    Liefs,

    Kristel

  • 24 Maart 2009 - 09:24

    Paulien Adriana:

    Heel veel succes, plezier en inspiratie Suus! Wil je mij één plezier doen en zorgen dat de plaatselijke bevolking je zangstem t ehoren krijgt? En als je op de top van de berg staat heb ik een verzoeknummer: Mensch! Durf te leven!

    Heel veel liefs,
    Paulien

  • 24 Maart 2009 - 14:32

    Lianne :

    Heeey Suus!
    Wow Tanzania! Tja... Als je eenmaal in Afrika bent geweest blijft het trekken! Ik ga 4 april naar een open dag met Kim (ook uit Ghana) om te kijken of we ons dit keer weer eens nuttig kunnen maken en toevallig gaat ook mijn voorkeur uit naar Tanzania!!! dus wie weet komen we elkaar dan nog tegen!

    ben erg benieuwd naar je belevenissen dus hou me op de hoogte!

    Liefs Lianne

  • 24 Maart 2009 - 15:17

    Roos:

    Hey Susie..
    Je gaat het helemaal maken daar!!
    Ik zei toch dat het allemaal goed zou komen....;)
    En wat is Job een schatje zeg!
    You go girl!
    kussen uit Quito

  • 24 Maart 2009 - 15:51

    Ria De Groot :

    Hoi Susanne, ik wil je alvast een heel goede reis wensen en veel succes met je stage.Het zal vast een bijzondere belevenis worden. Voor nu laat ik het hierbij!! Groetjes van ons uit Heemskerk.

  • 24 Maart 2009 - 16:01

    Beer:

    Hey Suus!

    Wat leuk je foto's! En wat is het shirt leuk geworden :) ! Die top ga je zo zeker redden!

    Ik ga je zeker volgen. Nog een paar nachtjes en dan is het zover!

    Liefs Birgit

  • 24 Maart 2009 - 18:10

    Peter En Annie:

    Leuk Susanne!!Spannend hoor!

    We hopen dat je weer een mooie en leerzame tijd zult hebben in Tanzania en volgen je berichten!Heel veel plezier en een goede reis!
    Groetjes uit Castricum.

  • 24 Maart 2009 - 20:10

    Carla:

    He Suus!
    voorbereidingen tiermoeders is weer begonnen, we missen je nu al! maar wouwie, wat heerlijk... je gaat vertrekken! Enjoy, ga genieten! Suzanne en ik staan met jouw verstrek op de skies, we drinken een borrel op je vertrek!!
    Ciao, liefs Carla

  • 24 Maart 2009 - 23:25

    Ilona Steenkamer:

    Hee Suus!

    Heeeeeeel erg veel plezier in Tanzania :D Succes met je onderzoek en geniet er lekker van!

    xxx Ilona

  • 26 Maart 2009 - 10:13

    Inge:

    Hee Suus! Echt ontzettend gaaf je nu eindelijk weg kan! Na zoveel voorbereiding en moeite kan t niet meer misgaan :) Heel veel plezier, geniet ervan en wie weet zien we je over een paar maandjes in Tanzania! Liefs

  • 26 Maart 2009 - 13:15

    Evelien:

    Hee suus!! Ik ben nu al jaloers dat je de kilimanjaro gaat beklimmen!;)
    Met dat shirt gaat het zeker wel lukken!
    Heel veel succes en plezier!!
    liefs evelien

  • 26 Maart 2009 - 14:43

    Nora:

    Hi Susanne,

    Spannend weer he en gaaf natuurlijk om weer te gaan.
    Fijne tijd daar!
    Lieve groet,
    Nora

  • 26 Maart 2009 - 19:21

    Bianca:

    Hoi Suus,

    Wat leuk dat je nogmaals naar Afrika reist voor je droom-stage

    Wij willen je een onwijs goede reis toe wensen en dat je maar weer heel veel mag meemaken.
    Met veel plezier zullen we je verhalen lezen op internet.

    En natuurlijk veel sterkte en succes met het beklimmen van de kilimanjaro, ik hoorde van je vader dat hij met je mee gaat. Het zou een hele prestatie zijn, ik weet zeker dat jullie het gaan halen!

    Groetjes en heel veel geluk en succes van ons

    Rob, Bianca, Ruben en Anouk

  • 26 Maart 2009 - 19:30

    Stiena En Henk:

    hallo susanne,
    Wij wensen je veel sterkte, geluk en wijsheid toe in je stage in Tanzania.
    Je zal schrijnende gevallen zien, maar ook hele leuke ervaringen meemaken. Een geweldige levenservaring.
    We zullen je avonturen op de voet volgen.

    groetjes Stiena en Henk

  • 27 Maart 2009 - 13:48

    Beer:

    Hoi lieve Suus,

    tegen de tijd dat je dit leest ben je al in Tanzania! Echt een gek idee dat we gisteren nog zaten te kletsen en dat je nu al zo ver weg bent!
    Ik hoop dat jullie een goede reis hebben gehad! Ben heel benieuwd naar je eerste ervaringen en verhalen! Ik hou je in de gaten :) . En ehm.. Als de snoepjes op zijn stuur ik weer nieuwe hoor via de luchtpost ;) !

    Heel veel succes meis!

    Liefs Birgit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Tanzania!!

Recente Reisverslagen:

01 September 2009

Verslag van de Kili en safari

21 Augustus 2009

DE TOP IS BEREIKT!!!

04 Augustus 2009

Karibu Kilimanjaro!

16 Juli 2009

Er is een tijd van komen en gaan...

23 Juni 2009

Lindi Town: jua, ufukwe, bahari!
Susanne

Hoi allemaal! Zoals jullie weten ga ik voor twee maanden vrijwilligerswerk doen in Ghana! Ik woon eerst voor 5 weken bij een modern ghanees gastgezin en daarna voor 3 weken bij een gezin in een traditioneel dorpje. Ik ga lichamelijk gehandicapten vrouwen engelse les geven. smiddags geef ik hun oudere kinderen les en doe ik spelletjes met de jongsten.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 475
Totaal aantal bezoekers 37859

Voorgaande reizen:

27 Maart 2009 - 28 Augustus 2009

Tanzania!!

02 Juli 2007 - 03 September 2007

Ghana!!

Landen bezocht: